Salutare Bloggeri


Acesta este primul meu post in Blogger, so...am de gand sa va zic cam ce ve-ti citi pe aici.
Asadar acest blog va contine problemele existentiale si nu numai a unui student, amarat (cand nu are bani de bere) si tot felul de patanii, k stim bine ce se petrece intre studenti :p...
Si atunci dak stim ce mai e nevoie de un blog in plus nu ?
Pai..sunt nenumarate motive, vreau sa scriu io de'ale mele, sa mai si citesca altii, sa mai barfim, sa ne mai dam cu parerea si "hai totusi sa mai cinstim".

Mersi k m-ati vizitat, si va astept sa reveniti cat de curand !
A...si ink ceva...puteti scrie cat de multe comment-uri, chiar si de rau in limita bunului simt, promit k le voi lasa;)

Comments (2)

Anastasia

7 aprilie 2009 la 00:47

De vb... am tot vb ... dar bere aia unde e? ca ai zis hai sa cinstim (scz am uitat sa intr Faci cinste? cand? unde? la cat? ca vi ji eu:D)

Anastasia

7 aprilie 2009 la 00:51

A .. si ink ceva ... ca sa iti merga k BLOGGER tb sa "speli" blog-ul... asa ca astept(si ai grija sunt pocita) asa ca nu ma fa sa astept ;)
P.S. Chiar dak am dat mai trz de blog-ul tau tot tb sa-l "speli" [cu o bere ;) ]