facem furori

Iata ca avem vreo 3-4 zile, nu e mult dar nici putin si articolele noastre sunt din ce in ce mai citite.
Ieri am observat ca la cautarea in Google "program zilele Sucevei " blogul nostru ocupa pozitia a 2-a, fapt incurajator si care ne-a adus intr-o zi in care nu am postat nici un articol in jur de 70 de vizitatori ;)). Va multumim celor ce ne vizitati si va mai asteptam pe pagina la noi.
Stiu , stiu ..ziceam ca vom posta in jur de 7 articole p zi dar au fost zilele sucevei si se intelege dc nu s-a putut:D....
cife dupe 4 zile:(counterele noastre):

166 vizite unice(din care 91 pana ziua anterioara)
461 vizite total

Pentru mai multe detalii deste vizitatorii nostri va rugam sa dati click pe bannerul Statistici.ro din subsolul paginii.

Comments (2)

Anonim

26 iunie 2007 la 15:40

si eu am vazut cum acest vrajitor a prezis acest accident cu 2 minute inainte de a se produce.... prezicea la o sticla de bere........

Anastasia

7 aprilie 2009 la 00:27

Da da ... stiu de ce nu ati mai postat articole ... erati gata de zile dupa "Zilele Sucevei"... si s-a terminat si helasul de la magazine=))))) am auzit din sursa sigura ;)