Accident in intersectie la Chicago

Aseara pe la ora 2:30 am avut ocazia sa vedem cum poate fi facut praff un VW Jetta nou nout abia luat in leasing. Soferul era grabit tare...atat de grabit incat a iesit din Chicago izbindu'se de o chelneritza, si dupa ce a busit masina de stalpul kre traversa pe rosu a fugit. El avea intentia de a ajunge probabil cat mai repede la politie sa declare accidentul, asta e impresia mea..numai k nu a nimerit decat in crasma apropiata(informatie neverificata:D). O ora am avut ce vedea dp terasa, chaschetarii cum se chinuiau sa ridice masina...kre parca nu se voia suita p trailler...saraca...ducea dorul noului stapan.

Ca urmare...am surprins o fotografie cu principalul vinovat, nu stalpul..cu toate k trecuse pe rosu el a fost vrajit de un client fidel al Chicago(Vrajitorul din Orz).

Comment (1)

Anonim

26 iunie 2007 la 15:42

si eu am vazut cum acest vrajitor a prezis acest accident cu 2 minute inainte de a se produce.... prezicea la o sticla de bere........{gata lam dat unde trebuie }