Baselu sau Geoala


Scurt pe doi, nu mă interesează cu cine încercaţi să votaţi că oricum vă veţi răzgândi după ce gustaţi din mici. Sau deja au umblat şi pe la voi la uşă cu zăhărelul ...la kilogram?
În primul tur ne-am luat o ţeapă demnă de toata politica României cu mister Antonescu (şi îmi promisesem că nu mai votez PNL-iştii pentru că politica lor de partid e una idem PSD-istă) .
Dar trecem peste, acum cu cine votăm?

Eu sigur nu votez cu Geoală.
De ce?
Păi, ce poţi spune despre un om care îl are pe Baba Novac în spate ?
Un comunist convins care a înlăturat comunismul,
unul care...uite ce a facut in `90:




Şi încă un motiv, Băsescu ştie să facă politică.

N-am să zic niciodată că Basescu e cel mai potrivit om însă ca întotdeauna alegem răul mai mic şi sigur nu am să pot vota niciodată PSD din pricina acestor fapte pentru care ne-am făcut de râs în lumea-ntreagă. Şi de râs am rămas...

hîc...eu cu cine ..votaţi ?

P.S. Acesta e primul meu post cu dia ş-uri;