De ce isi bate Carrefour joc de clienti ?


Marea lor tombola estede fapt o teapa care cica s-a petrecut prin toate tarile europene pe unde au magazine.
Si iata de ce :
1.Valoarea cuponului poate fi citita pe orice fundal rosu (ex: extinctorul din fiecare magazin).
2. In fiecare magazin se primeste lista cu premiile care vor fi acordate acolo.

Ganditi-va in situatia asta cat de usor ii este sefului de magazin sa isi adjudece premiul dorit. Mai apoi angajatii (din ce mai ramane) isi mai iau cate o bicicleta, trotineta etc...
Bine bine, o sa spuneti, ei nu au voie sa participe la promotie. Nu zau? Crezi ca e tare greu sa ii dai celui mai bun prieten marele loz?

Cei de la Ziarul Financiar au un articolul cu lux de amanunte despre asta, daca te intereseaza:
http://www.financiarul.ro/2009/07/14/cartonasul-teapa-de-la-carrefour/